11-Б клас Е.Хемінгуей "Старий і море"

ЕРНЕСТ МІЛЛЕР ХЕМІНГУЕЙ
ЗАВДАННЯ
1.Ознайомтесь із презентацією Життєвий і творчий шлях Хемінгуея
2.Перечитайте повість-притчу "Старий і море" Е.Хемінгуея



4.Перегляньте буктрейлер на повість-притчу "Старий і море"

5. Характеристика образу Сантьяго (запишіть у зошити). 

6.Використовуючи словосполучення з хмарки слів, складіть кодекс старого     Сантьяго.

8.Опрацюйте схему"Образи-символи в повісті-притчі "Старий і море".
9.Прочитайте морально-філософський зміст повісті, встановивши послідовність та розкривши значення пар символів:
  • Людина і море (..властиве бажання..).
  • Море і старий (в..людина набуває..). 
  • Старий і риба (..допомагає людині домагатися..).
  • Старий і велика риба (..обмежений, коли людина прагне до..).
  • Велика риба і акули (бажанн..тягне..).
  • Старий і хлопчик (..,якого потребує.., наповнює життя людини сенсом).
  • Людина і леви (у людини завжди залишається.., яка надає йому..).

 10.Виконайте одне з творчих завдань (за вибором):
     1."Про що б я хотів поговорити з морем (рибою, старим, хлопчиком Маноліном)?" (Взяти інтерв'ю у одного з героїв повісті, використовуючи цитатний матеріал).
     2.Дати розгорнуту відповідь на питання: "Е.Хемінгуей назвав свою повість "Старий і море" посланням молодому поколінню". Які цінні роздуми про життя і людину письменник адресував молоді?"








Немає коментарів:

Дописати коментар

Навчіть учнів резюмувати ключовий зміст теорем, формул чи правил за допомогою поезії  Сенкан  – це методичний прийом, який направ...