ЕРНЕСТ МІЛЛЕР ХЕМІНГУЕЙ
ЗАВДАННЯ
1.Ознайомтесь із презентацією Життєвий і творчий шлях Хемінгуея2.Перечитайте повість-притчу "Старий і море" Е.Хемінгуея
4.Перегляньте буктрейлер на повість-притчу "Старий і море"
5. Характеристика образу Сантьяго (запишіть у зошити).
6.Використовуючи словосполучення з хмарки слів, складіть кодекс старого Сантьяго.
8.Опрацюйте схему"Образи-символи в повісті-притчі "Старий і море".
9.Прочитайте морально-філософський зміст повісті, встановивши послідовність та розкривши значення пар символів:
- Людина і море (..властиве бажання..).
- Море і старий (в..людина набуває..).
- Старий і риба (..допомагає людині домагатися..).
- Старий і велика риба (..обмежений, коли людина прагне до..).
- Велика риба і акули (бажанн..тягне..).
- Старий і хлопчик (..,якого потребує.., наповнює життя людини сенсом).
- Людина і леви (у людини завжди залишається.., яка надає йому..).
10.Виконайте одне з творчих завдань (за вибором):
1."Про що б я хотів поговорити з морем (рибою, старим, хлопчиком Маноліном)?" (Взяти інтерв'ю у одного з героїв повісті, використовуючи цитатний матеріал).
2.Дати розгорнуту відповідь на питання: "Е.Хемінгуей назвав свою повість "Старий і море" посланням молодому поколінню". Які цінні роздуми про життя і людину письменник адресував молоді?"
Немає коментарів:
Дописати коментар