7-А клас А.Конан Дойль.Оповідання


АРТУР КОНАН ДОЙЛЬ
ЗАВДАННЯ

1.Ознайомтесь із біографією Артура Конан Дойля

2.Прочитайте оповідання "Пістрява стрічка" , "Спілка рудих"

3.З'ясуйте, що таке детектив за допомогою Таблиці

4.Проаналізуйте Детектив-літературний жанр

5.Поповніть свій Літературний словник

6.Перевірте знання за допомогою запитань до оповідання "Пістрява стрічка"

6.Перевірте знання за допомогою запитань до оповідання "Спілка рудих"

7.Прослухайте аудіокнигу "Пістрява стрічка"


  8.Перегляньте фільм "Спілка рудих".


9.Розгляньте протокол розслідування за оповіданням "Пістрява стрічка"

9.Перевірте свої знання за допомогою вправ:
1. Вправа А.К.Дойль. Дайте відповідь на запитання"
2. Вправа "Кому належить цитата?"
3. Вправа "Хто власник речей?(За оповіданням "Пістрява стрічка")
4. Вправа "Послідовність подій. "Пістрява стрічка"
5. Вправа "Перший мільйон" за темою "Детектив"


Творче завдання (за вибором).
1.За прочитаними оповіданнями А. Конан Дойла складіть досьє на Шерлока Холмса.
Зразок
                              Прізвище, ім'я:__________________
                              Стать: _____________
                              Вік:______________
                              Зовнішність:_________________
                              Рід занять:_____________________
                              Місце проживання:_________________________
                              Сімейний стан:____________________
                              Близькі родичі:___________________
                              Друзі:_____________________
                              Шкідливі звички:____________________
                              Хобі:___________________
                              Знаменита фраза:_____________________
                              Метод розслідування:____________________

2.Складіть порадник "Як написати класичний детектив".




Немає коментарів:

Дописати коментар

Навчіть учнів резюмувати ключовий зміст теорем, формул чи правил за допомогою поезії  Сенкан  – це методичний прийом, який направ...